Gaziantep'ten Venezuela'ya yardım çağrısı... Başkan Şahin bir aylık maaşını bağışladı
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Venezuela’da yaşanan yıkıcı depremlerin ardından Venezuela’nın Ankara Büyükelçiliği tarafından başlatılan yardım kampanyasına bir aylık maaşını bağışlayarak Gazi şehirlilere dayanışma ve yardımlaşma çağrısında bulundu.